אופנועים חדשים למכירה הפכו בשנים האחרונות לנחשקים ופופולרים בקרב רוכבים רבים. כמו כן, ניתן לרכוש אותם אצל יבואן, חברות מורשות ומקצועיות, ומותגים מסוגים שונים. מומלץ לרכוש אצל אנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע רחב בתחום, אשר יכולים להעניק ייעוץ מקצועי לכל רוכב על מנת להתאים עבורו את האופנוע הנכון ביותר. בנוסף, אופנועים חדשים למכירה אמורים לעמוד בתנאי בטיחות בלתי מתפשרים ויש להקפיד ולבדוק שאכן מדובר באופנוע אמין, מקצועי ובטיחותי. הוצאות נוספות לצד אופנועים חדשים למכירה הן ביטוח, דלק, אזעקה, כיסוי, ודברים נוספים אותם יש לקחת בחשבון. שרקו הינה חברה מקצועית ואיכותית אשר מתמחה במכירה של יד שניה אופנועים, אופנועים חדשים למכירה, וכמובן, אופנועים 125.

יד שניה אופנועים

רוכבים רבים בוחרים באפשרות של יד שניה אופנועים על מנת לחסוך באופן משמעותי את עלויות הכספיות של קניית האופנוע. עם זאת, למרות השאיפה לחיסכון, חשוב להקפיד לבדוק כי מדובר באופנוע אשר נמצא במצב מכני טוב, עבר את מירב הטיפולים בזמן, וכמובן לערוך בדיקה קפדנית ומקצועית, לצד מבחן נהיגה קצר. בחירה של אופנוע יד שנייה דורשת השקעה וזמן רב, בדיקה מעמיקה של השלדה, הצמיגים, תקינות המנוע, טסט, ועוד מגוון רחב של גורמים חשובים אשר קריטי לבצע לפני הרכישה.

אופנועים

ניתן לראות כי בעשור האחרון יותר ויותר אנשים חושבים על קנייה של אופנועים וחולמים לרכב. רבים מוצאים רישיון על אופנוע במטרה להגשים את החלום ולהחזיק אופנוע בחנייה. האופנוע ידוע במגוון רחב של יתרונות כגון חיסכון משמעותי ביחס לרכב פרטי, ניידות קלה ומהירה, קל לתמרון וכמובן האופנוע לא תופס מקום רב ולכן קל מאוד לחנות איתו בכל מקום, גם בערים עמוסות ונטולות חנייה. כמו כן, הרכיבה על האופנוע הינה יחסית פשוטה וקלה, ולכן נחשקת בקרב נשים וגברים כאחד.

אופנועים 125

אופנועים 125 הינו למעשה אופנוע מקצועי, חסכוני ויעיל במיוחד. מדובר על אופנוע אשר מתאים לשימוש יום-יומי, ומציע לכל רוכב את הנוחות והיציבות המקסימלים בכל רכיבה. שרקו הינו מותג אופנועי שטח מקצועי, איכותי ובעל ותק רב, ומתמחה במכירה וייבוא של מגוון רחב של אופנועים.