קניית אופנועים יד שניה, כדאי או לא? אופנועים מיד שניה ובעיקר אופנועי שטח, צריכים לעבור תחזוקה טובה וטיפולים במוסך באופן שגרתי. טיפולים במוסך מורשה לאותו מותג הם הכרחיים בכדי שחלקי החילוף יהיו מקוריים ומתאימים לאופנוע. היתרון בקניית יד שניה הוא בעיקר ההוזלה במחיר. לרכישת אופנוע שטח יש הוצאות נלוות כגון קסדה, ציוד רכיבה מגן, ביטוח וטיפולים. לכן, אופנועים למכירה יד שניה הם רלוונטיים לכל חובב רכיבה על אופנועי שטח המעוניין להוזיל את עלות הקנייה של האופנוע. 

אופנועים למכירה מומלצים

בעת החיפוש אחר האופנוע המומלץ ביותר, צריך לבחון מה הייעוד של האופנוע ובאילו תנאי שטח הנהג יבחר לנסוע. אופנועים המיועדים אך ורק לשטח יהיו תלויים במקרים מסויימים בהובלה של האופנוע לאיזור הנסיעה. אם האופנוע מיועד לנסיעות בעיר ובשטח יש לבחור את האופנוע המתאים. אחת הדרכים לבחור אופנוע מומלץ היא באמצעות שיטת טרייד אין.

טרייד אין לאופנועים

אם אתם נוסעים על אופנוע שטח כבר תקופה מסויימת ואתם מעוניינים להחליף אותו באופנוע חדש וחזק יותר, אתם יכולים לבצע עסקת טרייד-אין ולקבל אופנוע חדש במחיר נמוך הרבה יותר מקנייה רגילה. בשיטה זו מחזירים את האופנוע הנוכחי ומקבלים הנחה משמעותית לרכישת אופנוע שטח חדש.  

מכירת אופנועי שטח של חברת שרקו

אחד האופנועים הידועים לנסיעה בשטח הוא אופנוע של המותג שרקו האירופאי. אופנועי שרקו מתאפיינים ביצירת אופנוע ייחודי בכל ייצור. החברה אינה מייצרת קו שלם של אופנועים מאותו דגם ולכן כל אופנוע שרקו הוא ייחודי. ניתן לראות את אופנועי השרקו בתחרויות רבות של אופנועי שטח וכך להכיר את הדגמים השונים. מכירת אופנועי שטח אפשרית דרך החברה המשווקת את אופנועי השרקו בישראל – חברת ה.מ. מוטורוס.

ה.מ. מוטורס משווקים אופנועים יד שניה של חברת שרקו

חברת ה.מ. מוטורס מציעה לכם אופנועים יד שניה של המותג העולמי שרקו. אם ברצונכם לרכוש אופנוע שרקו מקצועי במחיר משתלם, תוכלו לעשות עסקת טרייד-אין ולתת את האופנוע שלכם לחברת ה.מ. מוטורס תמורת קנייה מוזלת של אופנוע שרקו. אם בחרתם לרכוש עם אופנוע שרקו מה שנותר לכם לעשות הוא לפנות לחברת ה.מ. מוטורס ולבחור את האופנוע המתאים לכם ביותר.