אופנוע שטח נמוך מתאפיין במשקל נמוך באופן יחסי לאופנועי כביש רגילים. אחת הסיבות כי אופנוע שטח נמוך הינו בעל משקל נמוך היא השמירה על יציבות מקסימלית גם בזמן תנאי השטח הלא יציבים, לצד יכולת תנועה חלקה במיוחד בתנאי השטח הקשים. כמו כן, האופנוע שטח הינו בעל מהלך מתלה מרווח וארוך, אשר מאפשר לכל אופנוע שטח נמוך להתגבר על מהמורות רבות. רוכב אשר שמתעניין ברכישה של אופנוע שטח נמוך צריך להיות בעל ידע רחב, מיומנות ספציפית וניסיון רב, מדובר ברכיבה שונה מרכיבה על כבישים רגילים, אשר דורשת זהירות, מיומנות ובטיחות. שרקו מתמחים בייבוא של אופנועי שטח אירופאים איכותיים וברמה הגבוהה ביותר, כאשר מתקיימת התפתחות וצמיחה תמידית מצד החברה. כמו כן, החברה מתמחה במכירה של אופנועי שטח למתחילים, וכמובן אופנועי שטח מקצועיים.

אופנועי שטח

כאשר רוצים לבצע רכישה של אופנועי שטח, היכרות בסיסית של מאפייני האופנוע אינה מספיקה. נדרשת הבנה מעמיקה, ניסיון ומיומנות על מנת להתאים את הדגם הנכון והמתאים ביותר עבור הצרכים, המיומנות והדרישות של כל רוכב. קיימים סוגים שונים של אופנועי אשר נועדו לשימושים שונים ומגוונים. ישנם אופנועי שטח אשר מתאימים למסלולי טבע מיוחדים ויוצאי דופן, וכאלה אשר מתאימים יותר למסלולים פשוטים יותר, סגורים בדרך כלל. כל אופנוע הינו בכל מאפיינים שונים מהשני, ולכן הכרות וידע יכולים בהחלט לסייע בבחירה נכונה של אופנוע.

אופנועי שטח למתחילים

האופנועי מיועדים במיוחד עבור רוכבים אשר רוצים להתחיל לרכב בשטח, ונמצאים בתחילת הדרך. כמו כן, ישנה חשיבות להתאים את האופנוע לצרכי הרוכב, לסוג השטח בו צפוי לנסוע האופנוע וכדומה. בעקבות כך, בחירה של חברה מקצועית ומנוסה אשר מתמחה במכירה וייעוץ בתחום אופנועי השטח, הינה קריטית במיוחד. שרקו הינה חברה אשר מתמחה בייעוץ ומכירה של אופנועי שטח איכותיים ומקצועיים לקהל רוכבים רחב, ושמח לעמוד מאחורי קהל לקוחות מרוצה, אמין ויציב.

אופנועי שטח מקצועיים

אופנועי שטח מקצועיים נודעו למעשה לנסוע בדרכים לא סלולות, בתנאי שטח קשים, ובלב הטבע הרחק מן העיר האורבנית והכבישים הסלולים הרגילים. בעקבות כך, אופנוע השטח בנוי בצורה שונה לחלוטין מהאופנוע הרגיל, כך שהוא יכול לעמוד בתנאי השטח, להיות יציב, ולאפשר רכיבה מקצועית, בטיחותית ויציבה.