מחפשים אופנוע שטח מקצועי? מכירת אופנוע שרקו הפכה בשנים האחרונות ליעד של יבואני אופנועים רבים בישראל. הביקוש לאופנועי שרקו באירופה הוא גדול ובישראל החל גל של רכישות על-ידי אנשים פרטיים אשר מחפשים את האופנוע שיביא אותם לנסיעות שטח טובות יותר. המותג שרקו SHERCO מלווה בפרסום בכל העולם ונחשב לאחד המותגים המובילים באירופה. אופנועי שטח בישראל הם מאוד שימושיים וכמעט בכל עיר ניתן למצוא שטח לא סלול המתאים לנסיעות עם אופנוע. 

יבוא אופנועי SHERCO

איפה אפשר לקנות אופנועי שטח של המותג שרקו SHERCO? ניתן למצוא את אופנועי השרקו בחברה העוסקת ביבוא אופנועי SHERCO ומתמחה באופנועי שטח. בכדי לקיים יבוא אופנועי שטח באופן רשמי היבואן צריך לבנות יחסי אימון עם המותג האירופאי ולהכיר את סוגי האופנועים של המותג ואת המכניקה שלהם בכדי לשווק אותם בישראל . אחת החברות המקצועיות ביותר ביבוא אופנועי שטח נמצאת באיזור צפון הארץ ליד הקיבוץ גן שמואל. חברת ה.מ. מוטורס משווקת את אופנועי שרקו SHERCO משנת 2013 ומביאה לארץ את אופנועי השטח הטובים בעולם.

מכירת אופנועי ספורט מהיבואן לצרכן

בכדי לקנות אופנוע ספורט במחיר השוק מומלץ לקנות ישירות מהיבואן. מכירת אופנועי ספורט ישירות מהיבואן לצרכן מוזילה את עלות האופנוע בצורה משמעותית וחוסכת את ההפרש בין המחיר של היבואן לרווח של חנות אופנועי ספורט.

תיקון אופנועי ספורט במוסכים מורשים

לפני קניית אופנוע הספורט, כדאי להכיר את המוסכים הממוקמים ברחבי הארץ המטפלים בסוג האופנועים כמו האופנוע אותו אתם מתכננים לקנות. מכיוון שאופנועי ספורט נועדו לנסיעה בשטחים לא סלולים ולעיתים קשים לנסיעה ורכיבה, נדרש לאופנוע מוסך קבוע ואמין לתחזוקה שוטפת. באיזור המרכז, הצפון והדרום קיימים מוסכים מורשים המטפלים באופנועי השטח של המותג שרקו.

חברת ה.מ. מוטורס מציעה מכירת אופנוע שרקו יד שניה

החלטתם לקנות אופנוע שטח של המותג שרקו SHERCO אך המחיר לא מתאים לתקציב? חברת ה.מ. מוטורס מציעה מכירת אופנוע שרקו יד שניה במחיר משתלם. אופנועי שרקו SHERC  יד שניה של חברת ה.מ. מוטורס עוברים בדיקות איכות ותחזוקה שוטפת בכדי למכור אותם במצב הטוב ביותר לנסיעה בשטח. אם בחרתם במותג שרקו SHERCO תדעו שבחרתם בטוב ביותר.